ISO_27001
ISO_9001

// need to have the same with set from JS on both divs. Otherwise it can push stuff around in HTML var trp_ls_shortcodes = document.querySelectorAll('.trp_language_switcher_shortcode .trp-language-switcher'); if ( trp_ls_shortcodes.length > 0) { // get the last language switcher added var trp_el = trp_ls_shortcodes[trp_ls_shortcodes.length - 1]; var trp_shortcode_language_item = trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-language' ) // set width var trp_ls_shortcode_width = trp_shortcode_language_item.offsetWidth + 16; trp_shortcode_language_item.style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-current-language' ).style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; // We're putting this on display: none after we have its width. trp_shortcode_language_item.style.display = 'none'; }

Artificial Intelligence (AI) in de telefoonsoftware

Eind februari is Abonnementenland overgestapt naar een nieuw customer support systeem voor onze klantenservice. Zo kunnen we de abonnees nog beter bedienen. Naast het verbeteren van de workflow, worden de gesprekken ook geanalyseerd door AI.

Ook worden de mailwisselingen en telefoongesprekken door dezelfde software geadministreerd en gearchiveerd. Alle communicatie wordt via een API gekoppeld met onze Abonnementensoftware.

Hierdoor krijgt u een nog beter beeld van wat wij doen en wie uw klant is. In de laatste fase wordt er ook een chatfunctie ontwikkeld die op de website kan worden geplaatst om de klanten naast de al bekende communicatiemiddelen, ook via de chatfunctie te helpen.