ISO_27001
ISO_9001

// need to have the same with set from JS on both divs. Otherwise it can push stuff around in HTML var trp_ls_shortcodes = document.querySelectorAll('.trp_language_switcher_shortcode .trp-language-switcher'); if ( trp_ls_shortcodes.length > 0) { // get the last language switcher added var trp_el = trp_ls_shortcodes[trp_ls_shortcodes.length - 1]; var trp_shortcode_language_item = trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-language' ) // set width var trp_ls_shortcode_width = trp_shortcode_language_item.offsetWidth + 16; trp_shortcode_language_item.style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-current-language' ).style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; // We're putting this on display: none after we have its width. trp_shortcode_language_item.style.display = 'none'; }

Rétention des abonnés

Het komt helaas maar al te vaak voor: er worden grote bedragen uitgegeven om nieuwe abonnementen te werven, terwijl de bestaande abonnees nauwelijks aandacht krijgen en via de achterdeur verdwijnen.

Daarom beschikt Abonnementenland over een groot aanbod van marketingactiviteiten op het gebied van customer loyalty, gericht op abonneebehoud. 

 U kunt hierbij denken aan:

Uiteraard heeft u hierbij zelf de touwtjes in handen. U bepaalt hoe de brieven, emailings, inschrijfformulieren en alle ander uitingen er uit omen te zien.

Abonnementenland maakt voor deze acties naast – de eigen Thor-software  – onder meer gebruik van Copernica, Cendris, DHL en PostNL.