ISO_27001
ISO_9001

// need to have the same with set from JS on both divs. Otherwise it can push stuff around in HTML var trp_ls_shortcodes = document.querySelectorAll('.trp_language_switcher_shortcode .trp-language-switcher'); if ( trp_ls_shortcodes.length > 0) { // get the last language switcher added var trp_el = trp_ls_shortcodes[trp_ls_shortcodes.length - 1]; var trp_shortcode_language_item = trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-language' ) // set width var trp_ls_shortcode_width = trp_shortcode_language_item.offsetWidth + 16; trp_shortcode_language_item.style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-current-language' ).style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; // We're putting this on display: none after we have its width. trp_shortcode_language_item.style.display = 'none'; }

Spotta ook postbezorger

spotta-ook-postbezorger

Folderverspreider Spotta gaat mogelijk de concurrentie aan met PostNL door zelf ook geadresseerde poststukken zoals tijdschriften te gaan bezorgen. Dat zegt directeur Yme Pasma in gesprek met het FD.

Spotta, dat voortkomt uit PostNL, ziet het aantal folders teruglopen, al heeft Pasma ‘hoge verwachtingen van een nieuw bezorgmodel dat het bedrijf heeft ontwikkeld om toch grootschalig folders te kunnen verspreiden’. Hij wil daarnaast dat zijn bezorgers ook tijdschriften en sponsored magazines gaan verspreiden. ‘Met ons landelijke netwerk van duizenden bezorgers zou dat goed bij Spotta passen. En het is een aantrekkelijke markt, want er gaat bijna €700 mln per jaar in om.’