Zoeken
Close this search box.

Bezorging staat onder druk

bezorging-staat-onder-druk

Bezorging

De kwaliteit van bezorging van PostNL staat onder druk. PostNL heeft op dit moment grote moeite om haar eigen kwaliteitseis te halen. Het ziet er ook niet naar uit dat het probleem op korte termijn wordt opgelost. In het najaar wordt het over het algemeen drukker bij de postbezorger. Het gevolg is dat ook het aantal foute bezorgingen toe zal nemen.

Helaas zal dit ook leiden tot meer bezorgklachten van uw abonnees.Om hierop in te spelen willen wij het volgende voorstellen: wij sturen in de periode oktober tot en met december elke abonnee ook een digitaal exemplaar toe van uw magazine. Voorzien van de tekst dat het fysieke exemplaar er ook aan komt, maar dat deze wegens drukte iets later kan komen. Hiermee hopen wij dan uw lezers in deze lastige periode van bezorging tegemoet te komen.

Hoe het werkt:

Bij het verzendklaar maken van uw magazine stuurt u ons ook een PDF-bestand van uw magazine toe. Wij bouwen deze PDF om zodat deze geschikt is voor de Bladenbox App. Graag ontvangen wij ook de e-mailadressen van uw abonnees zodat wij kunnen zorgdragen voor de digitale verspreiding van uw blad, rekening houdend met de verschijningsdatum van uw magazine.

Bent u al klant van Abonnementenland, dan hoeft u alleen de PDF op te sturen. Op deze manier komen wij tegemoet aan de wens van de ontvanger.

Wanneer u hierover vragen heeft staat Ellemijn u graag te woord.
Zij is bereikbaar op 0251- 760190 of mail naar Ellemijn@bondis.nl