ISO_27001
ISO_9001

// need to have the same with set from JS on both divs. Otherwise it can push stuff around in HTML var trp_ls_shortcodes = document.querySelectorAll('.trp_language_switcher_shortcode .trp-language-switcher'); if ( trp_ls_shortcodes.length > 0) { // get the last language switcher added var trp_el = trp_ls_shortcodes[trp_ls_shortcodes.length - 1]; var trp_shortcode_language_item = trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-language' ) // set width var trp_ls_shortcode_width = trp_shortcode_language_item.offsetWidth + 16; trp_shortcode_language_item.style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-current-language' ).style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; // We're putting this on display: none after we have its width. trp_shortcode_language_item.style.display = 'none'; }

De kracht van magazinemerken

De-kracht-van-magazinemerken

1. Waardevol bereik 
– Segmentatie/weinig waste
– Relevante en vertrouwde content
– Intensief gelezen

2. Moment van aandacht 
– Lezer is ‘in control’ 
– Volledige aandacht (minder multitasking) 
– Advertenties gewaardeerd onderdeel

3. Activatie consument
– Bron van inspiratie
– Lezer is influencial en early adopter binnen eigen sociale groep
– Meest praktisch bruikbare medium

4. Effect genereren
– Magazinemerken geven een boost aan brand awareness, advertising awareness, boodschapoverdracht, positieve houding tav merk, aankoop intentie

5. Sterke merken 
– Sterke merken, sterke values 
– Sterke engagement
– Multimediaal
– Communities

* Bron De Magazine Media Associatie (MMA)