ISO_27001
ISO_9001

// need to have the same with set from JS on both divs. Otherwise it can push stuff around in HTML var trp_ls_shortcodes = document.querySelectorAll('.trp_language_switcher_shortcode .trp-language-switcher'); if ( trp_ls_shortcodes.length > 0) { // get the last language switcher added var trp_el = trp_ls_shortcodes[trp_ls_shortcodes.length - 1]; var trp_shortcode_language_item = trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-language' ) // set width var trp_ls_shortcode_width = trp_shortcode_language_item.offsetWidth + 16; trp_shortcode_language_item.style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; trp_el.querySelector( '.trp-ls-shortcode-current-language' ).style.width = trp_ls_shortcode_width + 'px'; // We're putting this on display: none after we have its width. trp_shortcode_language_item.style.display = 'none'; }

Gebruik van magazinemerken

Gebruik-van-magazinemerken

– 65% van de NL bevolking 13+ leest print magazines
– Gemiddeld lezen we 20 nummers per persoon per jaar
– Afgelopen jaar zijn in totaal 303 mln exemplaren van magazines gedrukt
– Gemiddelde leestijd van een print magazine is 71 minuten per nummer
– 44% van NL bevolking consumeert minimaal 1x per maand content van magazinemerken digitaal (web/app)
– 36% van alle NL’ers komt weleens in aanraking met magazinemerken op social media
– Gemiddeld leestijd van een digitale vorm van een magazine is ¾ uur

* Bron: NOM oplage 2021 Q4 T/M 2022 Q3, NPMM 2022 III, NOBO H1 2022, GfK Trends in Digitale Media december 2021

Print magazines zijn de ultieme invulling voor een me-moment

–  83% geeft de voorkeur aan magazines boven online vanwege ultieme leeservaring
– 82% ziet magazines als een bron van rust in tijden van drukte
– 79% voelt zich in control bij het lezen van een magazine
– 77% heeft volledige focus op de content van het magazine
-88% vindt magazines onmisbaar!

* Bron: MMA Big mag onderzoek 2019 Blauw Research